Welkom - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Lysanne

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

03 Juli 2007 | Nederland, Joure

Hallo allemaal,
Allereerst welkom op mijn website. Wat leuk dat je de tijd en moeite hebt genomen om te kijken hoe het met me gaat.

Over twee en een halve week vertrek ik met mijn vriendin Pjirkje Mink voor 5 maanden naar Zuid Afrika. Ik ga hier het programma 'entrepreneurship' volgen. Dit betekent dat ik lokale ondernemers ga helpen bij het beter opzetten van hun bedrijf.

Verder ben ik natuurlijk ook van plan om te gaan reizen en om het land te 'ontdekken'. Op deze site zal ik proberen om jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen. Voor nu ga ik verder met mijn voorbereidingen maar ik zal snel weet wat van me laten horen.

Liefs Lysanne

  • 03 Juli 2007 - 12:03

    Rein:

    Ik ga jullie sites zeker in de gaten houden! Ben benieuwd naar de spannende verhalen die komen gaan.. Succes nog ff!
    Tut

  • 04 Juli 2007 - 06:44

    Je Zwagerzus:

    Ik ga je missen!! Wie moet nu altijd mijn haar verven, mee gaan drinken in 't Hert, in de gaten houden dat ik niet aankom en gewoonweg dom ouwehoeren :'(.. Zodra je terug bent, zullen we ons spetterende idee voor het meidendagje uit gaan werken, haha!!

    xx Amber

  • 04 Juli 2007 - 08:53

    Titia:

    Hmmm.. volgens mij gong er wot fout nou opnei: nog 16 dagen, nog heeeel even dus! Ik sol dien site zeker ien de gaten hoare ost dat ik bij mij dochst;)! volle succes nog mei de voorbereidingen.. Ik sol die misse:'(..
    Tuuuut

  • 04 Juli 2007 - 18:15

    Jean:

    Hey lieve zus!;-)

    Oeee...nog 17 nachtjes en dan gaan jullie al naar Zuid-Afrika!!Echt leuk wat je daar gaat doen..wel een uitdaging. Je bent nu ook al bijna klaar met de voorbereidingen..dan nog koffers inpakken! ;-) dat wordt een drama..haha.. Komt helemaal goed! :-P Ik ga je echt missen hoor!Maar we houden contact..en ik ga je site goed in de gaten houden!

    Dikke tut Jean

  • 07 Juli 2007 - 18:02

    Pjirkje:

    Hee Pop!

    Wat super dat jij ook even een site aangemaakt hebt!

    Nog maar 13 nachtjes koesen..het komt elke dag dichterbij...!!
    Wel spannend hoor, dat grote avontuur waar wij aan beginnen!!
    Maar ik heb er superveel zin in, en ik weet zeker dat het een onvergetelijke tijd zal worden!!

    Nu nog even dubbel genieten van al de dingen hier in Nederland, en een mooi afscheidsfeestje vieren!! Dan zijn we er helemaal klaar voor ;)

    Liefs, Pjirkje

  • 15 Juli 2007 - 11:18

    Annemarie :

    Hey Lysanne!
    Lang niet gesproken! Maar wat super dat je naar Zuid-Afrika gaat! en dan nog wel 5 maanden! en heel gaaf! Hoe gaat het er verder mee? Met mij gaat het prima! Ga ook snel weer naar te buitenland! Ga naar Tenerife voor 11 wkn...dat is niks vergeleken met jouw maar ook cker veel zin in! Maar meid wens je heel veel plezier en succes daar! En geniet er maar lekker van!

    Groetjes Annemarie (van Amerika)

  • 15 Juli 2007 - 21:10

    Pjirkje:

    Hee lieve skat!

    Ik zou je nog eventjes smssen, maar toen las ik je reactie bij mij...
    Dan is het natuurlijk ook wel leuk om even wat terug te sturen, dus doe ik het zo!
    Wat hebben we een leuk afscheidsfeestje gehad he!! Ik vond het echt super!!!!

    We maken er inderdaad een onvergetelijke tijd van!

    Lekker koese!
    Liefs Pjirkje

  • 16 Juli 2007 - 10:22

    Annette:

    Bedankt voor de link.
    Ook ik ga dit zeker in de gaten houden, en we zetten hier ook wel zo nu en dan een krabbel ;) op.
    Nu nog 4 nachtjes, het komt nu erg dicht bij.
    Wij hopen dat je je erg maar je zin hebt daar

    groetjes Annette en de rest

  • 18 Juli 2007 - 11:08

    Jelmer:

    Hee meis,

    ben je al zenuwachtig?? Overmorgen vlieg je al weg naar ZA. Ik vind het wel een beetje jammer maar ik ben ook wel weer heel erg trots op je!!

    Het zal wel even slikken worden op schiphol, maar wat zijn nou 5 maanden??
    tot vanavond (na het sporten..)

    Kus mij

  • 19 Juli 2007 - 14:57

    De Kuin:

    Ik ben natuurlijk ook heel trots dat je alweer op je tweede grote reis gaat. Als "kleine meid" eerst naar de States en nu naar Zuid-Afrika. Waar dat allemaal nog toe gaat leiden en welke reizen je verder ook gaat maken: ik wens je heel veel succes en nog meer plezier.
    denk erom: wy binne thûs en ast do skillest helje we dy op asto dat wost!.
    Mar dat sol net nodig weze tink ik. Ek dit kinst do best oan!.
    Dyn Heit.

  • 20 Juli 2007 - 17:51

    Ynte:

    Nou het is wat allemaal........ Hebben we je net op Schiphol gebracht en de tranen bij iedereen rijkelijk zien vloeien. De vlucht was vertraagd zo vertelde je me via de telefoon nog even, vanwege blikseminslag? op het vliegtuig. Een paar uurtjes later zouden jullie toch nog vertrekken. En nu zojuist (18.45 uur) krijgen we een berichtje dat je helemaal niet gaat. Niet eerder dan dinsdag is nu de boodschap. Jullie komen dus eerst terug naar Joure en dinsdag hebben we hetzelfde ritueel nog eens..... maar we zijn er nu een beetje aan gewend om afscheid te nemen. Heel vervelend voor jullie allemaal. Eindelijk alles geregeld, zin in de grote reis en nu is plotseling alles anders. Kop op meid. Dinsdag wordt dé dag !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Joure

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2008

Aller Allerlaatste verhaal

13 December 2007

Afscheid nemen...

06 December 2007

Shoppen, shoppen en natuurlijk naar school

22 November 2007

Eindelijk weer een update...

30 Oktober 2007

Een paar verhaaltjes
Lysanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 35584

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: