Afscheid - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Lysanne

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

18 Juli 2007 | Nederland, Joure

Lieve vrienden en familie,

Ik wil iedereen via deze weg nog even bedanken voor ons leuke afscheidsfeestje. Ik ben erg blij dat iedereen van de partij was! Natuurlijk moest ik af en toe natuurlijk wel even slikken bij het 'tot in december' en 'pas goed op jezelf' maar ik heb er zin in.

Nu nogmaar 2 nachtjes en dan vliegen we weg. Het inpakken is begonnen en de zenuwen beginnen te komen. Toch kijk ik natuurlijk uit naar ons avontuur, en weet ik zeker dat het super wordt! Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden!

Tot gauw vanuit Afrika!
Liefs Lysanne

  • 18 Juli 2007 - 13:04

    Mem Aleida:

    Ja het feestje was super en ik hoop dat de komende 5 maanden dat ook zullen worden..... Dikke dikke tut whe keep in tuch

  • 19 Juli 2007 - 11:24

    Rein:

    Lukt het een beetje met de koffer inpakken? Niet te veel meenemen he!
    Als het goed is gaan Sanne en ik mee om jullie uit te zwaaien! Moet alleen nog even met het werk regelen dat ik wat later kan beginnen.. Pop succes nog even met de laatste loodjes!
    Tut reinou

  • 19 Juli 2007 - 15:02

    Maaike:

    hey hoi
    ik vind het echt Cool dat we met een aantal van IBMS ons gaan bezig houden in Afrika. niet allemaal op dezelfde plek. maar toch. ik ga over twee nachtjes weg. ik neem aan dat jij samen met Annek vliegt? heel veel sterkte en succes in donker zuid Afrika. ik ga je blog bij houden. dus ik verwacht mooie verhalen. Ik heb ook een waarbenjij.nu dus zo houden we elkaar op de hoogte.
    Veel liefs
    Groetjes Maaike

  • 20 Juli 2007 - 08:42

    Titia:

    Vanuit Ellmau: een heeeeele goede reis toegewenst! Jammer dat ik jullie niet kan uitzwaaien maar als jullie 4u gaan vliegen zal ik extra aan jullie denken! Over een paar dagen zal er vast staan Is nu in: Port alfred! Ben benieuwd naar je verhalen.. veel plezier! Dikke tut

  • 20 Juli 2007 - 13:05

    Carmen:

    Hoi Lysanne!
    Als je dit leest ben je er al!
    WELKOM in AFRIKA!
    Wij hopen dat je een leuke reis had
    en ardige mensen om je heen hebt.
    Hier hebben ze een triest weekend voorspeld wat het weer betreft - jammer.
    Wij hebben nu 2 weken vakantie dus ook af en toe wat meer tijd om jou breichtjes te volgen.
    Tot gauw .....
    Wolfram & Carmen

  • 20 Juli 2007 - 17:49

    Ynte:

    Nou het is wat allemaal........ Hebben we je net op Schiphol gebracht en de tranen bij iedereen rijkelijk zien vloeien. De vlucht was vetraagd zo vertelde je me via de telefoon nog even, vanwege blikseminslag? op het vliegtuig. Een paar uurtjes later zouden jullie toch nog vertrekken. En nu zojuist (18.45 uur) krijgen we een berichtje dat je helemaal niet gaat. Niet eerder dan dinsdag is nu de boodschap. jullie komen dus eest terug naar Joure en dinsdag hebben w ehetzelfde ritueel nog eens..... maar we zijn er nu een beetje aan gewend om afscheid te nemen. Heel vervelend voor jullie allemaal. Eindelij alle sgeregeld, zin in de grote reis en nu is plotseling alles anders. Kop op meid. Dinsdag wordt dé dag !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Joure

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2008

Aller Allerlaatste verhaal

13 December 2007

Afscheid nemen...

06 December 2007

Shoppen, shoppen en natuurlijk naar school

22 November 2007

Eindelijk weer een update...

30 Oktober 2007

Een paar verhaaltjes
Lysanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 35580

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: