aanmelden voor mailtjes - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu aanmelden voor mailtjes - Reisverslag uit Joure, Nederland van Lysanne Kuindersma - WaarBenJij.nu

aanmelden voor mailtjes

Door: Lysanne

Blijf op de hoogte en volg Lysanne

22 Juli 2007 | Nederland, Joure

Voor iedereen die graag op de hoogte wil blijven van onze avonturen, je kunt je aanmelden zodat je een mailtje krijgt zodra ik een nieuw verhaal op de site plaats (handig voor de tantes? ;))
Links op het scherm kun je je mail adres invoeren en dan krijg je automatisch een mailtje, handig toch?

Nou hopelijk voor de laatste keer: Groetjes uit Joure.

Liefs Lysanne

  • 23 Juli 2007 - 15:44

    Jelmer:

    Hee lys,

    morgen probeer je het nog een keertje. Vertrekken uit Joure voor de komende 5 maanden.
    Ik ben super trots op je, dat je dit durft te doen en dat je alles (tijdelijk) even achterlaat. Maar ik zal je wel ontzettend missen!

    Gelukkig gaan we lang genoeg met elkaar zodat we weten wat we aan elkaar hebben, dat is wel fijn.

    Tot straks pop. Ik moet nog even werken en dan zie ik je op je laatste avondje in Joure (alweer..)

    Kus mij

  • 25 Juli 2007 - 20:16

    Jean:

    Hey lieverd!

    Alles goed daar in Afrika??Ben zo blij dat het dit keer wel goed is gelukt ;-) Het was nog wel even spannend onderweg hoorde ik van Jelmer, maar jullie zijn gearriveerd.. En hoe is je eerste indruk? Mooie campus en hoe is het weer? Meid, veel plezier met de introductie en ik hoor wel weer van je.

    Hele dikke tut Jean

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Joure

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2008

Aller Allerlaatste verhaal

13 December 2007

Afscheid nemen...

06 December 2007

Shoppen, shoppen en natuurlijk naar school

22 November 2007

Eindelijk weer een update...

30 Oktober 2007

Een paar verhaaltjes
Lysanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 35579

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: